VI SKA NJUTA


På onsdag jobbar Erik sin sista dag på länge. Nu är det hans tur att vara pappaledig. Jag däremot tar 5 veckor semester! Känns underbart att få vara ledig 5 veckor tillsammans! JAG LÄNGTAR! Samtidigt känns det trist att inte få vara mammaledig nå mer. Jag har trivts så bra hemma med henne. När jag börjar jobba i augusti har jag varit hemma i 1,5 år!! Helt sjukt ändå. Och andra sidan skulle jag kunna vara hemma 1,5 år till. Det är nästan så att jag börjar få lite separationsångest nu när Ronja ska börja förskolan. Tänkt va många timmar vi ska vara ifrån varandra på dagarna? Tänk vad mycket jag kommer missa! Den här tiden kommer aldrig tillbaka. Jag försöker njuta av varje sekund med henne och Erik såklart. I sommar ska vi njuta av varandra och bara hitta på roliga saker!

Jag älskar mitt liv & min familj


Sötaste sommartjejen & min snygga fästman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0