100302

Igår skickade jag in "hälsningsbrevet" till min lärare som man alltid måste göra när man läser på distans (i alla fall den skolan jag läser). Fick faktiskt ett svar från honom idag, där han besvarade mejlet. Kändes bra faktiskt! Bra start! När jag läste företagsekonomi fick jag inget svar från den läraren. Jag säger det ännu en gång, det känns som en lättnad att ha lagt företagsekonomin på hyllan. Projektarbetet känns riktigt skoj. Jag gillar att skriva och framförallt reflektera om ämnet sedan. Det är min grej. I alla fall i skolan, på gymnasiet. Nu var det ett tag sedan man gjorde det. Men det borde inte ta lång tid att komma in i det igen. Jag velar fortfarande lite om ämnet. Jag ska nämligen skriva en uppsatts är det tänkt, om könsroller bland barn. Tror jag! Har den här veckan ut innan jag måste skicka in min projektplan.

Ronja i sin fina villervalla klänning


När jag har lite tid över ska jag sätta mig ner och göra om min blogg. Jag har haft den här alldeles för länge nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också tänkt göra om min men det blir som aldrig av. Skulle vilja göra en snygg header men jag är inte så bra på sånt där.



2010-03-02 @ 11:02:53
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Mel

Åh så fin hon blev i klänningen :) Supersöt! Vi ses senare idag! Puss

2010-03-04 @ 08:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0