Ambitiös?

Lördagen startade med ett tufft pass i spinningrummet. Svetten rann! Jobbigt med riktigt skoj. Efter spinningpasset så var det core. Jag hade typ noll krafter kvar men tog mig igenom coren tillslut. En bra start på dagen måste jag säga. Jag & Linda var nöjda och stolta när vi gick där ifrån.
Träning kl 9.00 en lördag, är inte det ambitiöst så säg! (I alla fall om man heter mammaMalin)

Under dagen har vi uträttat några små ärenden. Sedan åkte vi förbi Eriks bror och hans tjej på Söderslätt, dom har ganska nyligen köpt hus. Man kan väl säga att dom renoverat i proncip allt. Sist jag va där så var det typ bara fasaden (nästan allt hade rivits bort), nu hade dom fått det rikgit fint. Ljust & fint! Det blev kaffe & kakor där också. En väldigt mysig dag har det varit. När vi kom hem var Erik duktig och satt upp lampan i vardagsrummet. Nu ser vi något!!

Ronja har vi nyss lagt, så nu ska vi avnjuta ett glas rött. Det är vi väl förtjänt efter en tuff vecka!

Världens lyckligaste mamma tillsammans med prinsessan i huset!


Välling & mys. Lampan ser dock grå ut, den är svart! Mycket fint blev det.


MYS & MÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0