Balkongen lossnade från tionde våningen..!!

Godmorgon onsdag! Varför vill inte solen lysa lika fint idag?

Igår kväll åkte jag och Linda iväg och tränade afropowerdance/core. Skönt var det! Känner av lite i ryggen idag. Har ett spinning/core pass inbokat idag men jag får se om jag åker. Linda fyller år i morgon så vi får se om vi åker dit ikväll i stället. Inväntar under dagen hur det kommer bli.

Hade en hemsk mardröm nu på morgonen. Att jag satt på en balkong och solade med 2 andra och helt plötsligt började balkongen att lossna, den hängde i princip. Och nu snackar vi en balkong på typ tionde våningen. Jag hoppade in och klarade mig. Vet inte hur det gick för dom andra två (som jag inte har den blekaste vilka det var) eftersom jag blev väckt av E som buffade på mig. Ronja låg och skrek högt! Min morgon att ta henne.
Jag har alltid varit livrädd för balkonger. Både för att jag är höjdrädd + att jag är rädd att dom ska rasa. Undrar vad min dröm betydde?

Från en sak till en annan. Jag är shoppingsugen idag. Så jag tror faktiskt jag och Ronja måste ner efter lunch. Hon behöver nya kläder bland annat sockar, strumpbyxor. Och även kläder förståss.

NU: Koka kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0