Dumma hosta!

Har spemderat en del av morgonen hos tandläkaren. Lagat ett hål. Fy! Det är såå jobbigt med tusen saker i munnen. Jag får nästan panik. Men nu är det över, tack & lov.

När jag kom hem från tandläkaren var det bara att stoppa i sig något att äta och sedan åka till vårdcentralen, Ronja har fått hostmedicin utskriven. Nu hoppas vi att hennes hosta blir mildare & att hon inte ska ha lika ont. Tycker verkligen synd om henne. Natten har varit hemsk. Jag vet knappt om man sovit något. Hon har vaknat flera gånger av den dumma hostan!

Nu sitter vi och väntar på att mamma, farmor och G ska dyka upp. Dom borde vara här när vilken minut som hellst. Ses!

Kommentarer
Postat av: Petra

okej ja visst ja ni ska ju flytta ja, ja men de e ba o höra av dig då du har lust me en fika=) vore kul, jag börjar ju jobba 6e april...så helst innan dess...=) kram

2010-03-11 @ 16:41:31
URL: http://petralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0