En slö dag

Idag är jag inte helt kry. Därför har jag avbokat funktionell träning ikväll. Planen var även att fara på öppna förskolan men istället är vi hemma och myser. Ronja har nyss fått bada och det är snart dags för mellis.
Sedan VILA. Jag är helt slut i kroppen!

När Erik slutar måste jag ner på biblioteket och lämna igen några böcker. Jag tar nog bilen dit.

Igår hade vi trevligt besök av familjen Jamalde/Tegström. Alltid lika roligt att umgås med dom. Lilla Lewis växer och växer. På bara 2 veckor har han blivit så stor. En liten klump har han blivit och sötare än någonsin!

Ronja har börjat "prata" så himla mycket. Det är verkligen sött när hon sitter i sitt rum och så hör man hur munnen går. Älskade Ronja. Hon blir bara sötare och sötare för varje dag. En solstråle nästan jämt!

Idag är kameran på vift (som vanligt) så det blir inga bilder nu.

Nu ska jag förbereda för mellisen som blir yoghurt. Jag tar nog en kaffe & en kaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0