Fredagsmys med bästa familjen

Vilken super trevlig kväll vi haft! Jag och Linda lagade god västerbottenspaj åt våra fina "gubbar" till de blev det skagen & sallad. Efterrätten blev glass & kaffe som vi åt till filmen - Luftslottet som sprängdes. Vissa tyckte den var hemskare än andra ( utan att nämna några namn ).

Barnen lekte och hade roligt i Ronjas rum medan mammorna lagade mat.






Linda höll ett öga på barnen medan vi lagade mat :)





Filmen var väldigt bra! Dock så kunde jag ha pratat mindre i början så jag hängde med ordentligt, men men..


TACK för en super trevlig fredag kväll.

Imorgon bitti väntas 55 minuter spinning & 30 min core! Dags att kojsa snart.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0