Funderar!



Jag sitter & funderar på mitt projektarbete. Böckerna jag lånade blev jag inge klokare utav. På fredag är det jag som följer med M till universitetet för att förhoppningsvis hitta massor av fakta.

Jag måste även erkänna att jag är less på mitt korta hår. Nu vill jag ha långt igen. Har nu provat på att ha kort ett bra tag. Nackdelen är bara att det tar sådan tid innan jag får en bra & fin läng på håret. Hur ska jag göra? Tål att tänkas på.

En till sak som jag kom på, nu när jag ser bilden på mig. Jag & E är lite oense om vad vi tycker om tapeten i köket (det är enbart en liten fonvägg). Jag tycker den är ganska fin till resten av köket som är helt i vitt. Fint med lite fäg! E vill helst ta bort den och ha något annat. Vad tycker Ni?

Ska nog börja skala lite potatis och duka lite fint. E ska hämtas efter jobbet! Idag är jag snäll :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag tycker den va jätte snygg!

2010-03-23 @ 16:52:12
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja men maj är ju redan upptagen av storebror. Och så vill jag ju så klart slippa gå över tiden :P

2010-03-23 @ 18:58:02
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0