Hurra... eller inte?

Ronja har jag lagt för ett tag sedan men hon verkar ha svårt att somna idag. Hör hur hon pratar med sina gosedjur. Men hon får glatt ligga kvar.

Idag är det ju FREDAG! Hurra.. eller inte. Jag brukar ju älska fredagar men just denna helg känns inge speciell. Varför? Erik jobbar hela helgen, suck.
Vi får helt enkelt roa oss utan honom. Jag & Ronja måste ner på stan för att orna en present. Men det får nog bli imorgon! Idag ska jag på universitetet och låna böcker! Syrran hänger på och hjälper mig. Det är jag grymt tacksam för. Hur ska jag annars hitta där?
Lillebror ska få vara barnvakt åt Ronja medan så man kan strosa runt på biblioteket i lugn & ro. Det får bli barnvakt hemma hos oss, därför måste vi hämta upp honom efter lunch.


RONJA igår på besök hos M & L. LEWIS myser i babygungan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Äsch det är väl inget att uppvakta =)

Vi bokar passet åsså ser vi hur det blir, jag är mest troligt "ledig" den dagen så nån form att motion ska det i alla fall bli.

Jag är så peppad inför afron! =)

Tack för idag förresten, det var skönt att få komma ut. Kramisar

2010-03-28 @ 18:06:47
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Anna

hej hej hur e de me dej? de va ju ett tag sen vi hördes... har du varit på många träffar me FLgruppen?

vi har ju varit på leos lekland med mvc gruppen och det är jätte roligt och gratis tills dom e 1 =) kanske ska ge de som förslag på FL att vi kan fara dit med barnen =)

va ska ronja få 1 års present? har du börjat tänka på de än? =)

2010-03-28 @ 19:19:35
URL: http://minpassion.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Ja, visst är de söta! Jag köpte dem på Lilla Mirakel och såg idag att det fanns några kvar. De finns på Barnens Hus och Babyproffsen tror jag också. :)

2010-03-29 @ 22:31:21
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0