I´m back

Mycket händer här.

Just nu är lillan jätte sjuk. Hemsk hosta som gör att hon nästan grinar när hon hostar. Man ser verkligen hur ont det gör för henne. Det skär även i mitt hjärta när jag ser henne helt utlsagen. Feber har hon också. Stackars lilla gumman.
Därför har vi mest legat i två dagar. Tack och lov så är hon så himla duktig på dricka vatten.
Igår var jag en snäll mamma och for och köpte isglas. Det uppskattades, vill jag lova! Hihi.

Tillbaka till helgen. Verkligen en supertrevlig kväll hade vi hos Lisa i Ersmark.
Ok, jag erkänner. Jag blev lite överförfriskad. Inte roligt alls. Pinsamt & jobbigt. Dagen efter ville jag bara sova och "tycka synd" om mig själv. Mådde rent av pyton! Och ja jag vet att jag får skylla mig själv.





Söndagen spenderades ändå ute i Täfteå. Halva dagen låg jag i soffan ändå. Men senare närmare mddagen började jag känna mig som en människa igen. Hela familjen var samlade där ute. trevligt. Vi gjorde egen sushi och den blev super god & fina blev dom också. Tyvärr var inte kameran med, annars hade jag fotat och visat er.
Jag och Erik ska absolut göra det hemma någon gång.

Ikväll är det träning för mig & Linda. Spinning/core. Jag är inte överdrivet peppad men det kommer väl när jag sitter i bilen och höjer volymen på radion :)
Ska hämta upp Linda på Teg innan.

Appropå teg, så är vi snart tegsbor!! JAG LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jasså du blev för överförfriskad, de märkte inte jag att du var, kom de sen på krogen el??=)...ja så kan de gå ibland, händer alla nån gång...kul hade vi iaf de måste vi göra om, fika på stan nån dag vore hur nice som helst...kanske nästa vecka nån dag om du kan?? kram

2010-03-11 @ 07:15:52
URL: http://petralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0