Ingen tid över..

Har inte bloggat på länge. Anledningen är enkel, har inte haft tid över. E har jobbat mycket. Dessutom passar jag alltid på att plugga när hon vilar. Plugget går frammåt. Riktigt bra skulle jag säga. Men jag har många böcker att läsa. Men det är väldigt intressant så det är nästan ett nöje att få öppna böckerna. Så har jag inte känt på väldigt länge! Kanske man får ett bra betyg nu också. Viljan finns där.

Idag är E ledig, just nu är han och hjälper sin bror med datorn. När han kommer tillbaka ska vi åka iväg och kika på färg och golv. Vet inte om jag nämt det förr, men vi ska måla och tapetsera i hallen + lägga golv i hall & Ronjas rum. Ronja ska också få sig några nya tapeter. Så det ska vi också passa på att kika på. Målet är att vi ska vara klara innan Ronjas 1 års dag. Vi får se hur det går med den saken! ;)

Nu ska vi klä oss och ta en liten pilktur innan E kommer hem.

Passa på att vara ute ni som kan. Vädret är fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0