Inget för veklingar!

Träningen ikväll höll på ta kål på mig. Funktionell träning är inget för veklingar har jag kommit fram till. Det är just därför jag och Linda hänger på dom passen ;)
Jag har inte ens orkat äta något sen jag kom hem, är helt slut i kropp & knopp. Har endast hunnit busa med Ronja sen jag kom hem. Det är verkligen lycka att få kliva in genom dörren och se Ronja. Hon blir så glad när hon ser mig när jag varit borta ett tag. En liten mammagris har hon blivit. Säkert bara en period, vi får se! Det är i alla fall mysigt när hon är så kramig. Jag passar på att njuta av den tiden. Snart tycker hon nog bara att jag är jobbig när jag ska pussas och kramas :)
Nu ska jag gå ner och kolla i kylen en tredje gång och se om det finns något att äta, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0