Känner mig less idag

Jag och Ronja hade en mysig dag på stan. Vi gick först till biblioteket där jag lånade lite böcker till skolan sedan fick Ronja leka av sig lite på barnavdelningen. Linda ringde sedan så vi mötte upp Linda, Hugo och Magnus. Ronja blev glad att få träffa Hugo.
Sedan var det bolaget som väntade. Vi köpte lite gosaker till lördag! Jag längtar verkligen till lördag.

Nu är vi hemma och jag har nyss vaknar från en kort nap. Borde läsa igenom böckerna lite men jag orkar inte. Känner mig LESS men jag vet inte på vad. Jag vill flytta NU. Nästa helg blir vi tegsbor, ska bli så jäkla underbart att få något eget igen.

Nu ska jag börja ladda för träningen! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0