Lång vila!

Så härligt! Jag har fått vila i 1,5 timme idag. Ronja sover än! Nu är jag piggelin!

På förmiddagen gick vi ut. Ronja fick åka pulka. Jag passade på att skotta både här ute & vid vår parkering. Skotta ut snön extra lång denna gång så vi inte skulle få en vägg vid postlådan (som alltid). Men det hjälpte inte denna gång heller. Traktorn måste ha så mycket snö på skopan att det väller över. Lite irriterande tycker jag.
I-landsproblem, jag vet :)

Eftersom jag käkat upp en hel mjölkchokladkaka idag så passar det bra med sallad till middagen. "Sommarsallad" som vi säger här hemma. Massa goda saker i den salladen!

3% batteri kvar vilket innebär att jag måste avsluta nu för att söka upp laddaren! Heej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hugo säger tack! =)

Nu ligger han och sover, vi får väl se hur natten blir...suck...

Längtar till träningen imorgon! Måste ta mej ner till stan också å inhandla något att dricka...till lördag alltså...inte träningen hihi =)

2010-03-01 @ 20:26:11
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0