Träningsvärk

I morse vaknade jag med en härlig (?) träningsvärk, i HELA kroppen. Typ! Mest axlar. Det var ett jobbigt bodypump pass i går. Men jag överlevde de också! Bodypump är inte min grej. Det är inte kul alltså. Jag gillar mer att skutta runt. Som afropowerdance & funktionell träning. Det är roligt! Och jobbigt. Man är som en blöt disktrasa när man gå ut därifrån. Men det är så det ska vara tycker jag! Jobbigt & framförallt roligt. I veckan kommer vi köra roliga saker. Det känner jag mig peppad inför. Jag kan inte låta bli att vara lite stolt över mig själv som tar mig i väg och tränar minst 2 ggr i veckan. Det gäller bara att hitta tid. Tid finns!
Efter en förlossning kan man väl säga att alla muskler i magen i princip är borta. Jag kan bara tala för mig själv som blev snittad. Hur som haver försöker jag hitta mina magmuskler igen. Dom finns där någon stan.. tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0