1 års kontroll

Imorse ringde bvc och frågade om vi ville komma och vaccinera Ronja, alltså 1 årskontrollen. Perfekt tyckte jag. Då är det gjort.
Och faktiskt så gick det väldigt bra. Ronja tyckte givetvis att det gjorde väldigt ont när hon stack henne! Men det gick över ganska fort.
Ronja vinkade i alla fall hejdå vilket inte brukar vara så vanligt, enligt bvc sköterskan! 
Hon somnade nästan direkt i vagnen på vägen hem och sover fortfarande. Önskar att hon sover till 17 i alla fall.
Vi är laddade med alvedon om hon skulle få feber. Sist fick hon inte det, tror jag i alla fall.

Förra veckan beställde jag massor med fotografier. 3 lite större som ska sitta i hallen. Svart/vita! Det kommer bli snyggt till en vit ram.
Sedan framkallade jag andra kort som jag ska sätta in i Ronjas första bok. Jag får sysslesätta mig med det ikväll när hon lagt sig för natten.

Nu sitter jag mest och funderar på vad jag ska laga till middag.. Något enkelt får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0