1 årsdagen närmar sig!

Godmorgon mina kära läsare!
Nu på morgonen har jag hunnit med att möblera om lite. Eftersom vi ska ha matbord i vardagsrummet har jag nu gjort plats där inne. Bordet orkar jag dock inte bära in själv så jag väntar till E kommer hem. Jag tror det blir riktigt bra!

Ronjas födelsedag börjar närma sig med stormsteg. Trist bara att E jobbar kväll på fredag. Därför blir firandet på lördag när vi alla är lediga. Det ska bli kul att fira Ronja!
Har inte hunnit köpa allt som ska inhandlas. Jag hoppas att vi kan hämta bilen idag! Jag har flera ärenden att uträtta!

Idag ska vi ta en tur till öppna förskolan. Ronja är lite förkyld men vi ska ändå dit. Nu har vi suttit inne så länge att det är på tiden att träffa lite folk. Dessa förkylningar alltså. Varför kunde vi inte få det samtidigt? Nä utan det blev först jag, sedan E och sist R. Långdragen familjeförkylning!
Vi har turen att Linda och Hugo också ska på öf idag. Det var länge sedan Ronja och Hugo sågs nu!

Ikväll är det dags för funktionell träning. Undra hur det ska gå? Har inte tränat på länge nu pga förkylning. Jag hoppas att jag inte är allt för mör imorgon. Kul ska det i alla fall bli!


Nu ska jag skynda mig in i duschen medan lillan sover.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer gå superbra ikväll! Det är imorgon det kommer kännas moahah =)

Jag ska börja plugga nu. Råkade sova lite länge.

Hörs snart!

2010-05-03 @ 09:12:53
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0