cosmopolitan

Vi har alldeles nyss kommit hem.
Middagen med Molins var super. Grillat går alltid hem. Vi hade även köpt en supersöt bodysuit med ugglor på till lilla Å!  Efter middagen åkte jag och tränade medan jag lämnade kvar lilla familjen.
Riktigt skönt var det att få köra lite aerobics/core. Tungt men skönt!
Innan vi lämnade familjen Molin så lånade vi såklart resten av boxarna av six feet under. Dock hade dom inte s3 så vi laddar ner den! Hoppas den finns, annar blir jag tokig! Eller så är det jag som åker ner på stan imorgon och inhandlar en :) SÅ BRA är serien, faktiskt.

Vi åkte även via filmstaden så jag kunde hämta ut SATC biljetterna. Bio på söndag med Linda & Kristina! Längtar! Serverar dem cosmopolitan innan man får gå in och sätta sig? ;)



Kommentarer
Postat av: Lindis

Det får vi hoppas! Annars kan man ju alltid ta med sig "vattenflaskan" haha ;D

2010-05-27 @ 22:24:02
Postat av: Anna

Va på premiären igår och ingen Cosmopolitan där inte :P



Men ni har verkligen något att se fram emot för den var såå himla bra!! :))))

2010-05-28 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0