En dag med plugg!

Godmorgon! Erik har just cyklat iväg till jobbet, Ronja har jag lagt i säng. Hon vaknade före sex i morse. Tur vi la oss i tid i går, före kl 22. Därför känner man sig relativt utvilad.
Vi lyxade till det med ost & kex igår, sedan såg vi två avsnitt av six feet under.
Efter middagen igår åkte vi till barnens hus och hittade lite presenter, nu kan man bocka av de! Vi kikade även på lite vagnar. En paraplyvagn som Ronja kan ha i sommar och som även är lätt att ta med om vi ska åka bort. Måste erkänna att många kändes "rappliga". Vi hittade i alla fall en som båda tyckte kändes bra. Det blev dock inget köp av vagn igår.

När jag vaknade i morse och insåg att det inte var sol så bestämde jag mig att det får bli en dag av plugg. Blir lite av den varan när solen lyser och man bara vill vara ute. Ska ta och ringa min lärare idag också. Det är nämligen samtaldags på fredag.

Melissa och Peter (& Lewis förstås) kommer hit och äter middag med oss. Snälla, låt det vara uppehåll för vi ska grilla idag! Köttet la vi i marinad igår så jag hoppas att det ska bli gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0