Inget internet sedan i lördags!

Inget internet på flera dagar! Vilken tragedi! Speciellt när man läser på distans, jag är rätt beroende av internet då. Men sedan allt annat, alla bloggar jag följer mm :)
Nästan så att jag blivit rastlös när Ronja tagit sin nap på dagen. Men nu är allt som det ska igen. Skönt!

Det har hänt mycket det senaste dagarna. Jag kan börja nämna att det gick superbra att lämna Ronja, okej jag fick en del seperationsångest där ett tag! Men Ronja trivdes och hade haft det jättebra. Det känns så skönt att höra! Och när vi kom och hämtade henne i söndags så blev hon jätteglad, glädjetjut och mycket skratt!
Det bästa med att ha henne borta var nog att få ligga kvar i sängen och dra sig. 7.00 vaknade jag ändå, men vi låg i sängen till 10. Hur underbart är inte det? I vanliga fall tar man över henne på morgonen men för det första ligger hon inte still och för det andra pillar hon en i näsan, ögonen, öronen.. ja överallt är hon. Det är inte lika mysigt varje morgon när man är dödstrött! :)

Nu när jag väl ha fått internet ska jag ta tag i lite plugg! Måste passa på när Ronja sover!
Men vi lever och mår bra ni som undrar! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :) Klippningen blev bra men färgen är sådär! Ska lägga i en toning ikväll o se om de blir ngn fason =) hur går det med dina kurser? Avslutar du dom nu i vår?

2010-05-26 @ 17:21:33
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0