Jet set

Vi åkte ner på stan efter lunch för att inhandla en klocka till mig. Jag är jätte nöjd över den! Min dotter vet precis vad sin mor vill ha :)
Erik passade även på att köpa en skinnjacka, den gamla har gjort sitt! Lilla Ronja fick ett par strumpbyxor och en tunnare kofta som hon kan ha i sommar till alla fina klänningar. När vi varit på stan ett tag åkte vi och hälsade på fina familjen på ön. Där bjöds det på fruktsallad & glass. Ronja fick även en försenad födelsedagspresent, klänning och tights. Jättesöta kläder!

Nu ska jag snart börja med middagen. Ikväll är det SATC2 som gäller för mig, Kristina och Linda. Jag är taggad! Ska handla massor med godis som jag kan mumsa på.
Erik & Ronja åker ut till Djäkneböle och hälsar på!

Denna snygga klocka fick följa med mig hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0