Keso är gott!

Godmorgon!
Varje morgon tänker jag "varför går jag inte och lägger mig tidigare på kvällarna"! Jag är SÅ trött varje morgon! Jag har världens snällaste och finaste fästman som kliver upp oftare än mig för att ta henne (i vanliga fall har vi varannan morgon).
Oftast när jag stigit upp och fått i mig lite kaffe så är jag pigg igen. Skönt det i alla fall! Just nu äter vi frukost ihop, Ronja äter smörgås med keso vilket hon tycker är gott!

Idag har vi inga större planer. Vad som är inplanerat är middag med H-Lii, H och lilla Å. Och även träning. Jag har inte tränat på evigheter nu så det ska bli väldigt skönt att få komma iväg igen. Sedan får jag inte glömma att hämta ut SATC biljetterna. Dom är reserverade till idag!

Nu ska jag torka upp keson och brödslurona som ligger på golvet runt Ronjas matstol.

Här har vi en tjej som inte är trött på morgonen. Piggelin kan vi kalla henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0