Mot skogen

Godmorgon! Ännu en härlig dag att få stiga upp till. Underbart!

Idag bär det av mot skogen! :)
Vi hämtar upp Jens & Markus efter vägen.
I skrivandet stund kom jag på att kameran måste laddas. Det skulle jag ha gjort igår! I bland vill inte minnet sammarbeta med mig. Men du laddas den för fullt. Skulle dock inte förvåna mig om vi glömmer kameran nu! :)

Erik & Ronja sover just nu. Ronja är fortfarande lite matt efter magsjukan. Därför får hon själv bestämma när hon ska sova. Rutinerna är helt off just nu!
Men vi är strax tillbaka i matchen igen.
Erik ger jag sovmorgon, bara för att jag är så snäll!

Nä om man ska ta och göra en ordentlig frukost.

Hoppas Ni får en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0