På benen!

Godmorgon kära vänner! Nu börjar Ronja komma på benen igen. Hon är i alla fall uppe och leker och det är ett gott tecken. Självklart är hon lite seg eftersom hon inte har ätit ordentligt på 3 dagar.

När hon mådde som sämst testade vi allt. Igår köpte vi även isglass för att vi tänkte att det måste hon tycka om. Men det var ingen favorit alls. Ronja är mer en mjukglasstjej :) Så vi tog fram en mjukglass för att ge henne pytte lite och sedan lura i henne saft. Och det funkade ganska bra!

Imorse fick hon välling, en halv flaska började vi med, sedan tog vi paus för att sedan ge resten. Hoppas hon får behålla det nu så att det inte blir en chock för magen. Jag ska ge henne lite och succesivt, då borde det gå vägen.

Imorgon är det nämligen planerat att åka till Estersmark till Karin. Vi stannar bara över dagen eftersom jag tagit på mig jobb på söndag kl 7.30. Jag får dessutom jobba med min bäste arbetskamrat, så det kan inte bli annat än skojigt!

Får se om vi tar oss en promenad idag, behöver luft. Även Ronja. Så jag hoppas att det inte kommer nå mer regn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0