Picknick i parken med världens finaste

Vilken underbar dag det varit idag!!
Min morfar och hans fru kom förbi och hälsade på imorse (11.00), jag bjöd på kaffe & kakor. Dom lämnade även en hel del kläder som Ronja fått ärva av I´s dotters barn. Kanon! Mycket fint! Och även mycket som hon kan ha när förskolan sätter igång.

Efter lunch promenerade vi ner på stan och köpte blommor och blomjord. Tanken var att handla 2 presenter också. En till Hugo & en till Alfred som båda blir 1 år i veckan.
Men jag hittade inget. Så vi åker till barnens hus och ser om vi hittar något där istället.

Påvägen hem från stan stannade vi i parken och hade lite picknick. Ronja fick sin mellis ute! Vi hade riktigt mysigt. Hon har varit som en solstråle hela dagen. Vår Ronja är tillbaka. Frisk & glad och alldeles underbar!

Jag har även hunnit med att sola ute på balkongen nu medan Ronja sover. Så skönt! Lite färg har man även hunnit få.
Nu ska jag skynda mig in i duschen så man luktar gott innan älsklingen skuttar (?) in genom dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0