Solstråle

Godmorgon!
Idag ska jag ge Erik en lång sovmorgon! Förhoppningsvis får jag sova ett tag i morgon, det är ju morsdag och allt! :)
Ronja har nyss fått sin morgonvälling så hon spatserar runt och är på ett bra humör. Själv sitter jag och dricker en stor kopp kaffe. Ska börja göra lite frukost snart. Ronja gillar smörgåsar. Så hon får alltid äta en smörgås samtidigt som vi äter frukost. Mysigt att få äta frukost alla tre. Erik jobbar dock idag men han börjar halv två. Så vi ska hinna med att åka till barnenshus, vi är som sagt sugen på en paraplyvagn till Ronja. En vagn som är lätt att ha i sommar + att den ska vara enkel att ta med!

Vädret är trist idag så jag klär Ronja somrigt så vi han någon solstråle att titta på :)
(Klänningen fick hon av Melissa, Peter och Lewis på sin 1 årsdag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0