Estersmark

Godmorgon!
Nu är helgen över och det är redan måndag igen. Den här helgen har bara swischat (stavning?) förbi.
Besöket i Estersmark var super trevligt. Vi åkte ganska tidigt på lördagen så vi skulle hinna vara där ett tag. Ronja var dock inte helt hundra i lördags. Hon var trött, seg, kräktes lite och ville inte äta så mycket.
Men vi hade en mysig dag ändå. Vädert var helt underbart! Jag och Karin tog en härlig promenad medan killarna fiskade. Sedan gick vi tillbaka och njöt av den härliga solen. Till middag grillade vi och åt ute. En riktigt skön sommarkväll. Runt halv tolv packade vi ihop och åkte mot Umeå med jag bakom ratten. Jag tycker verkligen det är obehagligt att köra i mörket och utan glasögon. Jag ser typ inget! Skyltarna ser jag just när jag passerar dem. Lite jobbigt när man bör veta hastigheten. Det är nämligen rätt många fartkameror efter vägen. Men hem tog vi oss!

Lilla gumman var lite seg & trött i början




Puss! (när man ber henne om en puss gapar hon stort
och sedan räcker ut tungan) GULLUNGE!


Mor&dotter





Stämningen är på topp!


Även Ronja är glad fast hon inte mår hundra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0