Firar i förskott med bästisen Hugo

Ikväll har Linda, Magnus & Hugo varit och hälsat på. Vi åt sushi ihop. Jag vet att vi ätit det lite ofta nu på slutet, men det är ju SÅ gott. Dessutom hade aldrig Linda ätit det. Så det passade bra idag, eftersom dom även passade på att gratta Ronja i förskott. Dom lyllosarna åker nämligen utomlands till helgen! Lite avis, men bara lite :) Det var verkligen jätte trevligt att få umgås ikväll, det blev mycket skratt! Presenterna kommer hon ha väldigt bra användning för! När Ronja öppnat sitt paket så ställde jag henne bredvid Hugo så hon kunde ge en kram. Och dom kramades läänge! Gullisarna! Tänkt att dom ska gå på samma avdelning på förskolan också. Så himla roligt!

Jag hade även köpt glass åt Ronja & Hugo och det uppskattades. Ronja höll i sin själv och åt upp hela! Hon var så söt. Smaskade och skrattade :)

Underbara Ronja


Smask smask låter det när vår lilla skrutt äter :)


Här ser man skymten av en av presenterna Ronja fick - badbyxor!
KANON!


Bus med fina Linda.


Hugo uppskattade också glassen!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för ikväll, det var supertrevligt som vanligt!

Det lär bli sent för oss ikväll, ojoj vad det ska packas grejer (ja jag vet, jag ska inte klaga) =)

Puss på fina ni!

2010-05-05 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0