vägrade

Det blev ingen ny vagn till Ronja idag. Blev så stressigt när vi var där! Vi ville inte direkt stressköpa något bara för att.. Vi ska kika mer imorgon!
Jag och Ronja traskade ner på stan efter lunch. Trodde att jag skulle få unna mig något. Men Ronja var inte lika medgörlig idag. Bökade på som aldrig förr. Hon vägrade att sitta i vagnen, hon vägrade att sitta i selen, hon vägrade att sova!! Efter 1,5 timme på stan blev jag så less att vi gick hem. Och vad fick jag med mig? Bananer och bregott. Jag som hade tänkt köpa lite fina sommarkläder.
Dock slutade inte Ronja att böka när vi kom hem, hon testade mig till tusen. Ville inte sova, kastade tutten, skrek och åter skrek. MEN tillslut somnade hon! Puh! Dagen har varit rätt krävande. Somnade faktiskt själv i en timme ungefär. Men jag känner mig fortfarande trött och slut!
Jag längtar tills det är natten för lilla fröken, får man tänka så? Och att Erik ska sluta jobbet!
Jag märker mer och mer att hon testar mig. Hon är en riktig retsticka ibland. När man säger åt henne "ajjabajja eller nej Ronja" så skrattar hon och gör om samma visa! I början var det gulligt men inte längre :)



Kommentarer
Postat av: Emilie

Så tänker vi alla ibland! Så det får man ;)

2010-05-29 @ 20:10:01
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0