Vilket härligt sommarväder!

Jag sitter just nu på balkongen i solen, så härligt! Balkongen är nystädad och fin så nu saknas bara våra utemöbler som fortfarande står på öst-teg. Men dom ska vi hämta hem snart.

Vi tog en liten promenad i morse och av en händelse "råkade" jag hamna på HM ;) Det blev två nya tröjor, eller en klänning kan man säga. Sedan gick vi vidare till mias lustgård och köpte väggord (kärlek). Den ska nu pryda hallen och under ordet ska massor med bilder hängas upp. Kanske jag ska göra det idag innan Erik kommer hem, en liten överraskning. Jag tror det kommer bli så fint! Mer bilder ska även framkallas.

Imorgon åker vi som sagt till Estersmark, vi åker tidigt på morgonen och åker hem efter middagen. Pappa ringde nyss och frågade om det var okej om vi grillade (vi grillade igår därför ville han dubbelkolla). Jag skulle kunna äta grillat alla dagar hela veckan lång!
Det ska bli så kul att åka iväg på en tripp. Markus åker med oss och ev Jens också. Kul kul!

Nu ska jag pressa innan prinsessan vaknar!
Njut av dagen ni som kan vara ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0