Ett helt projekt

Föreställningen med Mia Skäringer i går var klockren! Otroligt bra! Den var rolig men samtidigt ganska hemsk/tragisk. Jag gillar henne starkt. Vi hade dessutom väldigt bra platser, nästan längst fram så vi såg väldigt bra. Kvällen får helt klart en tio poäng av mig, fast jag hade lock i öronen av denna förkylning :)

Då till damen här hemma som äter penicillin, varför gör dom inte medicin till barn som smakar gott? Det är ett helt projekt att få i henne 5 ml 3ggr/dag. Det mutas med allt möjligt. Om ett tag måste hon hoppa i badet. Hon är alldeles kladdig av allt som hon spottar ut :)
Här har vi fröken som inte vill äta den äckliga medicinen! En bestämd dam är vad hon är :)
Det känns riktigt bra att det är lördag idag, 2 lediga dagar tillsammans. Om jag får bestämma blir det en myspysdag för hela slanten. Jag kanske ska tvinga med lilla familjen på en lång och härlig promenad! Erik ska dessutom få en lång och välförtjänt sovmorgon. Han som varit hemma med Ronja alla dagar hon varit sjuk ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

2010-11-06 @ 10:50:43
Postat av: Marie

Ronja måste ha fått samma sjuka som Mathilda..hon hade feber och hostade som bara den i över en vecka och sen åkte vi på VC, där hon fick en pencelin-kur hon skulle ta 3 ggr per dag i 7 dagar..mycket hamnade utanför munnen även här, inte gott alls tyckte Mathilda!! Och jag förstår henne!!

2010-11-06 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0