Fina minnen

Erik är nere i källaren och målar varv nummer två på dörrarna. Han är så duktig. En annan latmask ligger i sängen med macbooken på magen och bara latar sig. Visst är det rättvist?
Det roliga med den här bloggen, eller bloggar över lag är att man kan gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Vilket jag gör då och då. Jag har nu läst igenom gamla inlägg då Ronja kom till världen. Vilka minnen som ploppar upp. Pirret i magen, nervositeten innan snittet, första mötet.. Det är så härligt med fina minnen. Och magen, vilken kula jag hade i slutet. Jag tycker själv att det såg ut som att jag stoppat en fotboll under tröjan :)
Jag hoppas verkligen att jag får uppleva minst en till graviditet. Helst också att den får gå lika smärtfritt som när Ronja låg i magen :)
Drömma kan man. Drömma ska man.
5 dagar innan BF (2 maj) + 18kg.
23 april (ca 3 veckor innan bf)
Visst ser det lite ut som jag har en fotboll eller snarare basketboll under linnet? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag satt faktiskt och kikade igenom din blogg från början i helgen =) Jättefin mage =) Är så mysigt att vara gravid!

2010-11-01 @ 22:08:15
Postat av: Linda

Snart är vi där igen Malin, med stormagar och fikastunder hehe.

2010-11-02 @ 13:43:30
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0