IKEA i morgon

I morgon kl 7.15 ska jag möta upp mina arbetskamrater. Vi åker då buss mot IKEA. Mycket trevligt ska det bli. Det finns massor som jag skulle vilja handla. Men ekonomin räcker inte till allt denna månad. Men lite småsaker ska jag allt handla.
Jag hoppas att jag och Erik kanske åker en sväng till IKEA efter jul. Vi skulle behöva lite mer lådor/korgar där vi kan förvara massa "bråte" :)
Lillagumman är som sagt inte helt kry än. Just nu ser hon på barntv och har gjort det ett bra tag. Det finns inte mycket ork över till lek. Idag har hon i alla fall börjat äta mer. Välling och saft har hon annars levt på dom senaste dygnen..
Men innan helgen borde hon vara på benen. Hon blir hemma i morgon och ev torsdag. Vi får helt enkelt se hur hon mår.
Hög feber och helt slut i kroppen..
JUST NU:

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars liten, finns ju inge värre än när dom är sjuka :( Men skönt att hon börjar äta iaf,ett tecken på att hon börjar piggna till!

Hoppas hon snart är helt frisk!

Ha så trevligt på Ikea!

2010-11-02 @ 20:47:44
Postat av: Emilie

Söt liten sjukling iaf.



Hehe, ser att vi har likadan lampa ;) Love it!

2010-11-02 @ 22:07:32
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas att lill-Ronja blir pigg snart och att vi ses imorgonkväll hos Melissa :)

2010-11-03 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0