Jag har bestämt mig..

..för att klippa mig kort igen. Och andra sidan har jag redan kort. Men jag vill ha denna frisyr igen. Sist jag var hos frissan sa jag att jag ville spara ut så hon toppade bara mig. Men jag avskyr verkligen den här längden. När den just går till axlarna och "fjångar" ut sig längst ner. Där av anledningen att jag JÄMT har uppsatt. Men på torsdag ska håret bort, en del av det i alla fall! Ska även hinna med att tona det. På fredag är det nämligen personalfest vilket jag ser fram emot jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag som trott att du har jättelångt hår?! :) Men vet hur det är med dom jobbiga längderna när man ska spara ut så därför ids jag inte heller även om jag ibland saknar långt hår :)



Hoppas eran söta tjej sover gott hela natten!

2010-11-27 @ 21:56:43
Postat av: mamma

Klipp dig om du känner för det. Det går ju att spara ut igen...

Ronja såg inte alls trött o grinig ut på fotot, jag tror du luras ?!?

ÖF,vad är det ?Ha kul på festen.

KRAM

2010-11-28 @ 10:56:21
Postat av: Malin

Mamma: ÖF= öppna förskolan

2010-11-28 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0