Julkorten är gjorda

Det är inte det lättaste att få en "bra" kort på en tjej som inte vill titta in i kameran. Antingen tittar hon bort eller så har hon något annat fyr för sig. Hälften av korten blundar hon dessutom på! Men jag har valt och jag är nöjd. Skickade ett mms till Erik som också måste få vara med och godkänna. Vi är överens! Dock så blev det ganska dyrt denna gång. Men det får gå ändå :)

Ett av korten som togs. Så klart har vi inte valt detta kort. Endast ett litet smakprov ;)
Det var då en himla tur att jag bakade i veckan för vi har haft många fina spontanbesök i dag. En arbetskamrat var förbi i kväll. Jag fick en påse med saffransskorpor och Ronja fick en fin "adventspresent". Tusen tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Samuel är mycket imponerad över att Ronja redan lärt sig blackmetalposer. "Kandelabern" är ju en klassiker. Vi har stora förhoppningar på hennes framtid! :P / Familjen Wistemar

2010-11-29 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0