Längtar efter julen

Vi har nyss varit ute på en härlig promenad. Vi gick förbi ica och postade ett paket till min mamma. Innan vi gick in så besökte vi biblioteket här på teg, vi bor typ 10 minuter i från och vi har aldrig varit där inne. Därför tyckte jag det var på tiden. Ett mysigt bibliotek. Nästa gång ska vi nog låna med oss lite böcker. Ronja gillar att titta i böcker. Det fanns dessutom en bok om flygplan, vilket lillan uppskattade väldigt mycket! ♥

Jag har börjat fundera på julkort. Snart måste jag hitta en fin klänning och fota henne. Jag längtar verkligen till julen. Till att få börja julpynta, dricka glögg, julgranen, julmaten och stämningen. I år firar vi med Eriks familj. Väldigt mysigt ska det bli. Nu när Ronja förstår så mycket ska det bli extra mysigt att fira jul! Jag hoppas att vi får massor med snö på julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0