Lite julpynt

Oj vad länge sedan jag skrev ett blogginlägg, dags att uppdatera kanske? :)
Denna vecka har bara rusat i väg. Jag har jobbat, suttit barnvakt, hängt på ÖF (Ålidhem), bakat lussebullar med Kristina. Lussebullarna blev inga direkta lussebullar men vi hade riktigt skoj ändå. Mycket skratt! Och goda blev dom!

ÖF på Ålidhem är verkligen att rekommendera, vilka ytor! Av de öf jag varit på så är Ålidhem lätt den bästa. Åk dit ni som aldrig varit där.

Oj, nu vaknade visst Ronja. Hon är inte helt kry idag, i går hade hon feber. Måste ta hand om henne. Blev ett kort inlägg. Men vi lever och mår bra ni som undrar! :)
Lite julpynt har jag hunnit med att få upp.
Hoppas Ni får en mysig helg och första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0