Min tur..

Ja då var det min tur att vara sjuk. Det började redan i går när vi åkte till IKEA. Jag var inge pigg alls när jag vaknade i går så jag tog två alvedon och kände mig lite bättre. Men väl framme kände jag att jag inte mådde ok. Det var nästan en pina att gå igenom IKEA. Ett varv orkade jag med. Sedan satt jag i en soffa vid utgången i 2 timmar och frös, hade ont i kroppen och huvudet! Fy, jag ville bara hem. Men eftersom vi åkte buss dit så var det bara att vänta tills klockan slog 16.30 då vi åkte mot Umeå. Sov nästan hela bussresan hem! Det var en lång och jobbig resa hem, man sover inte så skönt i en buss som är fullproppad!
Väl hemma lockade sängen ganska mycket, så jag somnade säkert kl 21 igår. Är hemma från jobbet idag och i morgon. Måste bli pigg till i morgon kväll då det är Mia Skäringer!
Fina Melissa fyller även år idag så jag missar kalaset hos henne, trist! Men jag har ringt och grattat henne + att vi ses i morgon kväll då hon ska få ett paket av mig.
Ronja är fortfarande inte helt frisk, så hon är också hemma idag och i morgon. Erik och Ronja åker till vårdcentralen i morgon för läkarintyg eftersom hon varit sjuk i en vecka nu!
Nu ska jag göra mig lite honungsvatten och sedan lägga mig och sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dej vännen och hälsa och gratta Melissa från mej!

2010-11-04 @ 12:16:47
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackare, krya på er!

2010-11-04 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0