ny vecka

Helgen är avklarad och även måndagens jobb. I morgon är jag ledig. Jag blir då hemma med Ronja som fortfarande inte är kry. Hon har fortfarande feber och hosta! Just nu ligger hon i soffan bredvid mig och sover. Hon har inte ork till mycket alls.
Erik är nere i källaren och målar om alla våra innedörrar. Dom var riktigt fula innan, nu ska dom bli vita och fina! Längtar tills vi får sätta upp dom och se resultatet. Jag ska passa på att måla dörrlisterna, dom behöver finas till lite.
Den här veckan har många roliga saker som jag ser fram emot. Bland annat åker jag på IKEA med jobbet på onsdag, även Melissa fyller år och ska firas. På fredag är det Mia Skäringers föreställning som jag längtar till jätte mycket!
Nu ska Ronja få alla min uppmärksamhet!
Hoppas Ni andra får vara friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0