Sista dagen hemma

Idag är det sista dagen hemma! Nu tror jag Ronja börjar bli väldigt less på alla sina leksaker. Hon är nog väldigt sugen på leka med alla sina kompisar och framför allt byta miljö. Även jag är rätt less på att vara sjuk! Det är inte lätt att sysselsätta lilla fröken efter mer än en vecka hemma. Jag hoppas vi gjort bort sjukan ett tag framöver nu.

Idag ska vi ta oss en promenad. Vi behöver få lite frisk luft! Ska passa på att handla lite inför i morgon. Melissa, Marie och Linda kommer hit på fika. Utan barn denna gång. Det ska bli trevligt!

Annars har denna vecka väldigt många trevliga saker att se fram emot..
Melissa, känner du igen dockans kläder? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Helt galet söt är hon! Jag vill också ha en sån outfit =) Ses imorgon rumpestumpan

2010-11-08 @ 11:22:07
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Mel

Hahaha ja jag ,gör ju det, spara det till nästa barn :-P Ses imorrn Puss!

2010-11-08 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0