Sovmorgon till klockan 10!

Godmorgon!
Jag fick faktiskt sova till strax före tio idag, gissa om det var härligt? Det konstiga är att jag nästan känner mig bakis när jag fått sova ut. Jag är inte direkt van att få så här många timmars sömn! I morgon ska Erik få passa på att sova ut.
Ronja och jag fick oss ledig idag ändå. Tanken var att jag skulle på utbildning i Documenta men jag tryckte in den igår i stället, det blev alltså en lång dag för lillan på förskolan. Men fröken tyckte det var så mysigt att få ha henne där. Det var Ronja och en till flicka som hade långdag i går. Annars har Ronja väldigt korta dagar, om man kollar hennes lektid på förskolan så är det ganska få timmar.
Idag har vi inga direkta planer. Efter Ronjas vila går vi ut en sväng sedan måste vi ta oss en promenad för att köpa lite nödvändiga saker som blöjor mm.

Hittade en mysig bild på Stina & Ronja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0