utbildning & vaccination

Har nyss kommit hem från handledarutbildningen, en väldigt givande utbildning. Har även hunnit med jobb på förmiddagen så jag känner att det var rätt skönt att komma hem och sätta sig i soffan. Det är kallt ute!!
Det känns alltid konstigt att komma hem när varken Erik eller Ronja är hemma! Saknar dom båda!
Om ett litet tag kommer svärmor för att lämna Ronja. Hon har spenderat dagen där. Ronja har även hunnit med att vaccinerat sig idag. Hoppas hon inte får feber mm nu bara. Sist hon vaccinerade sig blev hon väldigt sjuk! Kräktes, feber, ville inte äta/dricka mm. Jag hoppas hon slipper det denna gång! Hon som nyss varit sjuk..
Nu ska jag ta mig något att äta innan lillan skuttar in genom dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0