OH maskin

Godmorgon!
Idag var det min tur att få sova ut till kl 8.00! Erik har nyss åkt i väg till jobbet, innan det hade han ordnat kaffe åt mig vilket är underbart att vakna upp till. Han får sova i morgon eftersom det är fars dag. Eftersom han även jobbar i morgon så blir det lite firande på morgonen. Ronja (läs jag) ha ordnat med lite saker åt sin älskade far.
I torsdags var vi förbi H-Lii, Håkan och lilla Åke. Dom har nyss flyttat till Flurkmark och bor nu jättefint! Stort och jätte mysigt!
I alla fall så lånade vi deras oh- maskin. Vi har nämligen funderat länge på att göra en målning i vardagsrummet. En stor bild på oss tre i svartvitt. Vi tror det kommer bli jättefint! Nu måste vi bara ta ett bra kort på oss så vi kan börja. Jag längtar tills det är klart. Jag gillar ju när man har mycket kort i hemmet. Blir så personligt!
Det har verkligen hänt mycket i den här lägenheten sedan vi köpte den. Mycket har gjorts. Det är så roligt när man får göra om som man vill ha det!
En sak som jag gärna hade velat göra om men som kostar en del är badrummet. Det skulle behövas fräschas till en del!
Nu vill Ronja ha min uppmärksamhet :)
Den här dagen kommer bli riktigt trevlig, det vet jag. Vi ska fira och kalasa hela dagen ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också funderat på det där med en OH-maskin. Linda har målat hela Alicias rum och det är sååå fint. Kanske väntar till vi blir med hus :) Ha en kalasbra dag hihi. Och ja, vi får hoppas att det går vägen med Erkki och hans jobb. Puss!

2010-11-13 @ 08:50:58
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Erik

http://kiddoz.se/visa_produkt.asp?t=Flygplan+Sparkbil&id=538&lang=sv



Ronjas julklapp?

2010-11-15 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0