Bitter knegare


TRÖTT är vad jag är. Men allt är mitt eget fel. Problemet är att jag (vi) aldrig lägger oss i tid på kvällarna. Vi är uppe alldeles för sent alla dagar i veckan. Nästan som om vi måste ta igen förlorad tid! "Förlorad tid" tar vi igen eftersom jag jobbar dag och Erik kväll. Vi ses en snabbis på morgonen och på kvällen. Vissa veckor är inte jätteroliga. Men det funkar :)
I kväll när jag la Ronja för natten tänkte jag bara duscha och sedan lägga mig för att sova. Jag skulle bara kika en sak på datorn...
Här är jag kvar efter några timmar. Timmarna går snabbt när jag sitter vid datorn. Har kikat och planerat många julklappar. Framför allt julklappar till Ronja och hennes kusiner på Eriks sida. Mycket fint har jag hittat, måste dividera lite med Erik först innan vi köper!
Jag blir även trött när jag vet att den här veckan är fullspäckad med jobb och två utbildningar = INGEN ledig dag! Min nästa lediga dag är tisdag nästa vecka. Kul! Nej! En till anledning till varför jag borde lägga mig i tid om kvällen. Blir lätt en sur kärring annars :)

Jag är inte så himla bitter som det låter, men lite ;) Jag vill vara ledig. Eller jag vill vara student! Angående det så börjar det närma sig. Om en månad ungefär får jag beskedet. Antingen är jag en glad och lycklig student eller lite små bitter knegare ;) Den som lever får se..

Bittert inlägg!

Därför räddar jag inlägget med en bild på den finaste solstrålen ♥









Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer vara en lycklig student, jag lovar!

2010-11-15 @ 21:05:01
Postat av: Emma

Hörde att du sökt världens bästa program. :) (kanske inte så bra lön men kul jobb) Håller tummarna! Kan skicka lösen på facebook till bloggen.

2010-11-16 @ 10:56:43
URL: http://emmaselberg.blogg.se/
Postat av: mamma

JA, du har en liten solstråle !!!



Jag håller tummarna för att du ska vara student. Tröttheten går över... Är själv trött, bihåleinflam och mycket jobb men blir säkert bättre om ett tag.

Krama Ronja

2010-11-16 @ 13:48:14
Postat av: Malin

Emma: Ja skicka gärna lösen! :)

Nä inte den bästa lönen men trivs man och känner att man utvecklas och att arbetet är givande så spelar lönen mindre roll :)

Jag längtar tills jag får vakna på morgonen och veta att cykeln går mot NUS :)

2010-11-16 @ 17:31:10
Postat av: Elin

HOPPAS du kommer in, jag håller tummarna. Kram

2010-11-16 @ 17:50:03
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0