äntligen en ledig dag

Godmorgon!
Idag är jag ledig från jobbet. Min enda lediga dag den här veckan! Det innebär även att Ronja får vara hemma från förskolan. Vi mjukstartar fredagen med bus och mys. Efter lunch och vila klär vi på oss och går ut en sväng. Ronja får då passa på att leka lite i lekparken. Sedan måste jag svänga förbi ica för att handla något gott till i kväll.
Ronjas väska ska även packas för i morgon sover hon över hos sin morfar och Karin. Jag och Erik ska jobba! Jag är så glad att vi har släkten i närheten och som så gärna vill vara med Ronja. Det är alltid speciellt när dom får rå om henne på egen hand, bli bortskämd!
Ronja har blivit lite småförkyld. Rosslig och snorig. Hon har aldrig blivit sjuk sedan hon börjat på förskolan, vilket jag är väldigt förvånad över. Hade ställt in mig på att få stanna hemma med henne pga sjukdom, men icket. Hon har varit pigg och frisk som en nötkärna! Bra immunförsvar? Både jag och Erik har hunnit vara sjuk dessutom sedan hon började föris..
Dags att återgå till lillchefen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0