Badhuset.

Glömde kameran idag när vi åkte till badhuset. Men när vi väl var framme insåg jag att det aldrig skulle gå att ta kort. Ronja sitter inte still, hon plumsar och får kallsupar (dock så skrattar hon efteråt) så jag vill gärna ha båda mina händer fria om det skulle vara något. Både Hugo & Ronja uppskattade aktiviteten, det syns tydligt att dom gått babysim 1 och 2. Helt orädda! Väldigt kul att se!

Olyckor kan hända så lätt. Vi hade tack och lov tur denna gång men blev påminda och rädda!
Varför kan dom inte alltid ha barnstolar i omklädningsrummen så man kan sätta sitt barn där. Det skulle underlätta för en förälder som vill hinna ta på sig mer än en strumpa innan man måste springa iväg och söka barnet. Dåligt. Så länge plupplandet är öppet ska det finnas minst en barnstol i omklädningsrummet!!


Första gången Ronja provade på babysim1.
4 månader gammal! Väldigt spännande men samtidigt lite otäckt var nog hennes första reaktion.
(matchande dubbelhakor?) hihi

Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Hihi, vilken söt liten badplutt!

2010-10-06 @ 21:35:20
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anna

Tycker ni ska säga till om barnstolarna nästa gång, dom måste ju själva förstå att det behövs!



Hoppas det var ok att jag kom och sa hej, kändes liksom skumt att stöta på varandra och inget säga :P

2010-10-06 @ 22:30:52
Postat av: Linda

Jag håller med! Jag ska bannemej säga vad jag tycker nästa gång jag ska dit.

2010-10-07 @ 10:33:40
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Malin

Anna: Det var bara roligt att du kom fram och sa hej :)

Bor ni också på Teg?

2010-10-07 @ 19:23:27
Postat av: Anna

Ja det gör vi :) Vid charlies :)

2010-10-08 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0