Halva avklarad!

Nu är halva helgen avklarad! 7,5 timmes jobb väntar i morgon sedan får jag hämta hem älskade Ronja. Saknar henne så himla mycket. Pratade med pappa i kväll och det gick jättebra. Hon är glad, snäll, mysig, busig och spexar, "hon är underbar". Härliga ord att höra! Jag blir glad! Jag tror bannimej jag tänker på Ronja minst en gång i timmen när jag är i från henne. Hon är min ögonsten, våran ögonsten!
Gó & glad och alldeles underbar. Mycket "prat" om Ronja nu.. Men det är bara för att jag saknar henne så himla mycket!♥

♥ÄLSKADE BUSUNGE♥
Har suttit och tittat runt på lite jackor, är sugen på en vit vinterjacka. Praktiskt? Nej Snyggt? Ojaa
Frågan är vad Erik tycker. Har lånat ut mina svarta till Krillan, så jag fick låna två svarta av henne plus att jag har en röd, men jag vill ha en vit! :)
Den här önskar jag mig av jultomten men kanske några dagar/vekor innan jul. Så jag kan ha den nu :)


Nu: Se några avsnitt av Two and a Half Men s1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0