Ingen bra start!

7.00 börjar mitt arbetspass idag! 7.15 ringer nattpersonalen och undrar om jag försovit mig? Fan! Panik! När jag såg jobbets nr trodde jag först att det var natt (såklart) och att det hade hänt något..
Hur kan jag försovit mig om jag ställt klockan på 6.00?
Svaret är så enkelt: att jag inte ställt in väckning på lörd och sönd! Jag som alltid brukar titta flera gånger så jag ställt klockan rätt, speciellt om jag ska byta av nattpersonalen! Jag var ändå ganska snabb, 20 minuter senare var jag på jobbet. Bra där!
Undra hur denna dag kommer sluta..

Kommentarer
Postat av: jezzica

åh paniiken! så hemskt att försova sig och hela dagen blir som knasig! :P



2010-10-18 @ 11:25:47
URL: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0