Jobbhelg för oss båda!!

Nu har vi lämnat Ronja hos min pappa & Karin där hon ska sova över till i morgon. Erik har åkt i väg till jobbet och jag ska göra mig lite lunch och sedan cykla till mitt jobb. Det känns alltid så tomt här hemma när varken Erik och Ronja är hemma! Vissa veckor känns det som vi jämt jobbar, som denna tex.
Men det innebär även att vi är lediga ganska mycket nästa vecka. Båda två är ledig nästa helg + att vi är ledig några dagar under veckan. Då får vi ta igen all förlorad tid.

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja det känns som man jobbar hela tiden. Skönt att få vara ledig lite nästa vecka. Då får vi ta det lite lugnt och bara vara. Ringer sen, love love. Puss

2010-10-16 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0