Lördagens festligheter

Gårdagens festligheter var riktigt trevlig! Jag bjöd på kex, ost, vindruvor, chips, dipp, morötter, choklad. Efter några glas vin för några och öl för andra så gick vi ut och dansade. Vi hade lika trevligt som vi alltid har när vi ses. Det är ett härligt gäng med tjejer som man aldrig kan ha tråkigt med. Även Frida som var uppe i Umeå kunde komma vilket var jätte roligt! Vi som ses så sällan nu när hon bort några mil bort.
Tog massor med bilder från gårdagen. Men jag bjuder bara på dessa :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag snodde en bild från dej =)

Tack för igår gumman. Hoppas att du mår bra idag. Jag mår helt okej men är seg som bara den.

2010-10-03 @ 14:55:47
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för en som vanligt supertrevlig kväll :) Får vi snart göra om tycker jag ;D

2010-10-03 @ 22:05:51
Postat av: Mel

Super trevlig och lyckad kväll som alltid! D gör vi om snart som ovanstående säger ;-) Vi hörs av imorgon!! Puss o Gonatt!

2010-10-03 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0